Vereniging voor Volksvermaken Zuidbroek

.

Feestweek Zuidbroek 2024

“Het mooiste feest van het noorden”

De Vereniging voor Volksvermaken viert feest!!! Dit jaar bestaat onze vereniging 125 jaar. We vieren dit jubileum tijdens de Feestweek Zuidbroek van 5 tm 8 september 2024.

Dit jaar op het programma:

Piratenband Donders
Robert Pater
Senna Willems
Jannes
Muziekvereniging Oosterbroek
The Glamrocks
OJKB
Imca Marina
Mooi Wark
Session
Marco Schuitmaker
T-Spoon
DJ Arnoud
Radio Hitzzz
DJ Hermen
Evert Baptist
De Esperando’s

Daarnaast organiseren we een kaart- en sjoelmiddag, een muzikaal scholenproject voor de basisschool kinderen van Zuidbroek, een kindermiddag, een jeugdviswedstrijd, een koppel darttoernooi, een kleedjesmarkt, een kofferbakverkoop, een fietstocht, een scootmobieltocht, het NK-Duo Trucktrekken en op de zondagmiddag openen we het gezelligste terras van Zuidbroek.

Start kaartverkoop 9 mei 2024.

Reserveer de data alvast in je agenda, binnenkort meer info.

.

Uitslag verloting 2023

Maandagmiddag 11 september 2023 heeft de trekking van de verloting mbt de feestweek 2023 plaats gevonden door notaris Mw. E. de Poel – Mulder, van Notariaat de Poel. De uitslag is als volgt:

Wij feliciteren de winnaars. Prijzen zijn af te halen bij E. Kappen, Boslaan 76, 9636 GN Zuidbroek.

Graag even van tevoren telefonisch contact opnemen met: 06-22358150.