RegioBank/Huis Verzekeringen & Hypotheken en V.v.V. Zuidbroek gaan ervoor.

Sinds kort heeft Zuidbroek weer een volwaardige bank.

Huis Verzekeringen en Hypotheken, gevestigd  aan de Kerkstraat 1 te Zuidbroek, is zelfstandig adviseur van de RegioBank.

Bij Huis is het mogelijk om al uw  bankzaken te regelen tegen aantrekkelijke tarieven en rentes.

Waar elders banken hun deuren sluiten, wat voor elk dorp een groot gemis is, heeft Zuidbroek het voorrecht dat de ondernemers er heil in zien om in Zuidbroek aan de slag te gaan.

Zij kunnen het niet alleen, de inwoners zullen hier aan mee moeten werken.

Zo ontstaat er een wisselwerking waar we met elkaar van profiteren.

Om die wisselwerking een extra dimensie mee te geven heeft RegioBank/Huis Verzekeringen & Hypotheken samen met de V.v.V. Zuidbroek een extra evenement op de braderie tijdens de feestweek bedacht.

Op de parkeerplaats aan het Winschoterdiep bij de Meijerborgh zal op zondag 24 juni getracht worden een record neer te zetten.

Er zal geprobeerd worden om zoveel mogelijk mensen in een Volvo V70 te krijgen.

Doorgaans zullen er in principe nooit meer dan 5 a 6 mensen plaatsnemen in een auto van dit kaliber, echter aan de sportverenigingen van de Gemeente Menterwolde de schone taak  hier minimaal 20, 25 of wellicht wel 30 personen van te maken.

Dat het hier niet alleen gaat om een stunt blijkt uit het feit dat er mooie geldprijzen mee zijn te winnen.

In tijden dat het ook de sportverenigingen minder voor de wind gaat is dit de kans om de kas van de vereniging te spekken. Want hier doen we het voor.

De prijzenpot ziet er als volgt uit:

1e prijs € 250,00

2e prijs € 175,00

3e prijs € 100,00

De prijzen worden door de RegioBank Zuidbroek  ter beschikking gesteld en  worden gestort op een Regiobankrekening van de winnende verenigingen.

Indien er vanuit uw vereniging belangstelling bestaat om mee te doen aan dit spectaculair evenement kunt u contact opnemen met Gerard Dijk van RegioBank/ Huis Verzekeringen en Hypotheken Zuidbroek, 0598 451751

of via de mail op zuidbroek@huisverzekeringen.nl .

Grijp deze kans om de kas van uw vereniging op een leuke, spectaculaire maar vooral een ludieke manier aan te vullen en reageer daarom zo snel mogelijk.

De V.v.V. Zuidbroek en RegioBank/ Huis Verzekeringen & Hypotheken Zuidbroek , wensen alle deelnemers heel veel succes.